Friday, June 25, 2010

otak da bekarat

wahai kak diary,

hari ni da 26.06.2010........



wah!!!! lagi 2 mggu kot cuti...wah!..cptnya abes cuti..da nk buka sem baru da pon.sem 3 utk ku dan rakan2 pengurusan harta tanah ku..yeay!!dpt jumpa mereka semua lgi,sbb kmi suma lulus subjek wajib kos kmi.....*big clapped 4 all of us guys*......:D


sedeh ni kak diary..wuaaaaaaaaaaaa..(ngade2 lak)...knapa aku sedeh??sbb adik aku suma nk pg smbg study da..tggl aku sendiri di umah dgn si pipi(adik bongsu,12 thun)..kurang suda org aku mao buli...sedeh guling2..:(

ni adik 2nd aku...norazimah nama nya..pggl dy zim ziemah..ngaha..dy lepasan matrik labuan.pastu alhamdulillah dpt masok U..resah gelisah suda dy,ingtkn x dpt masok U..ish6..awal bulan 7 ni,m'dftr UUM,Sintok Kedah.bye3 shima,nnt ada masa,aku lawat ko d sna ya!


ni yg poyo ni,the one and only adik laki aku....mohd.syukrie namanya..ni plak lepasan spm.ex budak teknik.skang ni dpt smbg d politeknik di Ipoh,perak..ipoh mali,ipoh ipoh mali..ngahahha..da dftr da d poli tu 22hb lalu..hohohoho..

skang ni kat umah,tggl my parents dgn adik bongsu aku,yg umo 12 thun tu...thun ni dy UPSR..insyaAllah..

aku??balik kl maybe 10hb ni...11hb tepacak depan ofis kolej,dftr bilik..dftr awal,ble cop katil besh..ngeheheheheheh..:)

No comments: