Tuesday, June 29, 2010

gugu gaga nora si waitress 2

mari2 sambung kesah customer2 Noor's Cafe yg pelbagai...adegan2 @ situasi2 di bawah hanyala yg t'pilih sahaja..:p

situasi 1:

aku: ya.makan?minum?
customer: ermm cni ade rojak dik?(ni org semannjung ni)
aku: ermm,xde..(wah,laju je aku jawab xde)..:p

*p/s: lau aku ckp "xde" dgn org sbh,boleh t'sengeh2 smpi senget mulut drg ni..hehe*

rindu kot ckp smnnjung..(yke???)..hahahha...x lma lgi blik smnnjung dah..lgi setahun la bru dpt blik sabah lgi..(sigh!!)..=_="

situasi 2:

aku: (ayat sama)...ya.makan?minum?
customer: apa ada??
aku: makanan la.ish..(dalam hati)...

ni la soalan paling benci eh,kasar sgt tu,amat,sangat,paling kurang suka daku dgr...dtg restoren,ya pastila ada makanan..haish...lagi satu x suka kalau...

situasi 3: (2 org lelaki,2 org perempuan,masok restoran sambil sengeh2)..

aku: sambil bawa menu,pen da dkt dgn kertas,b'sedia nk tulis order.dan ayat sama.ya.makan?minum?
customer customer: beborak2..hepy2..sengeh2..b'pndgn sesama sendiri..si gadis malu2.
aku: yuhuuuuuuuu,i'm here,don't u see??(dlm hati lgi)..ya?mkn?minum?
customer: bgi sya ni..(sorang jak yg jwb!!!)..yg si gadis,crita2 lgik!!
aku: ehem4
customer: bgi sya ni,sya yg ini.
aku: tarik menu,blah..

*baru aku tau perasaan org yg amik order lau customer dy lama sgt pk nk mkn apa..*


dan bahawasanya saya paling100x pangkah @ cross @ dy/dx LELAKI MIANG!!!!!

OMG!!!!

der sorang mamat ni ya ampun,mata dy sgt2 liar.da la dtg makan bawak pompuan(santek+putih melepak bagai puteri salju+seksi+sepet ) tapi mata masyaAllah..nk amik order pon like aaaaaaaaaaa,mana semua org,aku tamao amik order llaki ni!!!!tyme kita amik order,dy ble tgk dri kepala smpi kaki,eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew!!!dlm hati mcm nk sumpit je mata lelaki ni..hampeh tol!

bukan setakat itu sahaja...da lepas order.tyme makan pon mata dia masih meliar2 lagi...semua pompuan pon dy nk usya!!seriously x selesa gila..sempat ngumpat lgi dgn kuzen2..=_="

*nseb bek aku da balik,da x jumpa mamat hampeh lgi hancuss*

No comments: