Wednesday, February 16, 2011

luahan hati budak gemok



salahkah jadi gemok???ada beza tahu tak gemok,chubby,tembam..word gemok tu macam dari kepala sampai ke ibu jari kaki BESAR!!!..wuwuwuwuuw..aku tak mcm itu..!!!

aku x kesah pon org panggil gemok,tapi memandangkan apa yg org cakap tu boleh jadi satu doa,yang mna ketika itu,dy memang mengatakan nya dengan IKHLAS,then it will come true,then aku jadi gemok dan gemok!!!aaaaaaaa,tidaxxx...

word gemok boleh buat aku stress sikit,then buat aku rasa nak makan,makan buka keropok semata2,aku nak makan something yang sedap,yg boleh hilangkan rasa stress tu(jgn tiru saya)..sebab itu kot aku makan banyak.fine2,aku suka makan,except depan bf.dont ask me,it come naturally(mcm lagu selena gomez)..

T_______________T





2 comments:

fie-fah said...

sabor je laaa noq..sye pernh panggil kamo gemuk x..x kan..hehe

noq nora said...

hahhahahha,fifah...