Thursday, February 10, 2011

jalan2 habeskan duit


seminggu cuti raya cina tu,5 hari aku jalan ngan adik pompuan aku ngan kuzen aku..hoho.semua tempat drg mau pegi,aku bawak..hihi..baeknya norafiziah.terima kasih.nak tgk gambar kami menggila??boleh2..hahaha

perkenalkan kiri adik saya zim ziemah, kanan kuzen saya syila murni


maklumla teda kamera stand,beginila jdinya..lalala


asal mata ko sepet noq??kakakaka



taken by syila murni,katanya background da ala2 petrosains..hahah



kanak2 riang,suma tempat mau amik gmbr


dengan kakak sedara ku...:)


kami lagi


see aku boleh betapok belakang cila lgi,so xla gemok sgt..hehe


tegaknya kami berdiri seperti menyanyi lagu kebangsaan sambil melihat bangunan kebanggaan malaysia...lol


semasa m'ambil gmbr ini,wisel ditiup oleh pak guard,reason??kmu fikir2 kan la..

syila kilik


syima malu2 kucing


noq mcm x penah tgk KLCC..:P


itu saja dari kami!!!weeeeeeeeeeee..cuti seminggu itu mmg berjaya menghabeskan duit ptptn yg mmg sedia sikit,hehehe,bukan semuala..

asaimen satu pon x buat,penat jln smpi ptg,balik tgk muvee kat rumah..lalallala..sukseeeees!!

p/s : cuti lepas ni di mana pula??haha

No comments: