Monday, August 9, 2010

3 days 2 nights

3 hari 2 malam me wif my mommy,grandpa,grandma,uncle,aunt,and 2 of my little kuzzy...:)

aku ketemu mereka dlm pukul 2 lebeh kat midvalley.da smpi, pegi makan kat foodcourt.suma da menunjukkn wajah2 kelaparan.juadah feberet aku kat fodcot yg cmbest of kos chicken mushroom noodle a.k.a sizzling...nyummy2...

pas makan,jln2 kat mid,masok sini,masok situ,masok je,tgk2,x beli pon..hhahaaha..then my grandpa tepikat plak kat sport shoes,sale 50% kot,sape xnk wo!!haha.my grandpa give me RM50,then aku pg m'bayo...cucu yg baek..ngaha..kuzzy2 aku da sibuk tarik2 mummy dy nk pegi toys r us..nk borong mainan la tu...ish3..

da penat jln,rehat2,makan lagi!AND semestinya NOQ sgt suka part MAKAN...lalallal..kali ni,aku x mkn sizzling,aku rekomen kat mak aku,soh mkn tu plak...aku makan CHICKEN CHOP...wah!!mcm aku ja yg over bab2 makan ni..atok ngan nenek mkn n.campur je..hehe...(makan free,spe yg malu2,xtau nk mkn ap,mmg nk kne tembak wo!)..:p

hari itu pon berakhir dgn x b'jaya sgt sbb x coping sgt!haha..smpi hotel,katil plak buat masalah..bantal lembut gilak,katil tenggelam,masok kedalam...aaaaaa,sakit pala aku tdo ngan bantal yg lembut..last2,tdo x b'bantal...duh!

esoknya!!!kali ni pegi stesen imbi iaitu TIMES SQUARE...sesungguhnya aku da m'beri "amaran" kat mak aku,jgn beli kat 1 kedai je,tgkat atas2 ada byk pilihan lagi...hahhaha..dan mak ckp,"ok2"..hahaha..

kali ni drg coping byk sikit,sbb murah kot!haha..nenek beli beg+selipar+baju,atok pon beli baju utk dy sndiri,anak pompuan dy,cucu dy,menantu dy..wah!..byk2..haha..

then ari last b'sma2 my family sumer,TAPI tengah hari blom m'jelang lagi,masih ada masa nk jln2 lagi..hahahah...kali ni,aku m'getuai mak,atok ngan nenek pegi masjid jamek pulak..bayangkn,dri stesen monorel maharajalela,smpi kl sentral,then kna jln naek lrt pulak,smpi msjid jamek,t'kagum melihat nenek yg selama ni kat umah,jarang jln,lebih byk duduk2 je,relek2,kali ni,wah!!!nenek saya hebat!:)

then da hntr drg suma balik hotel,teksi pon da smpi,nk bwa mereka ke airport lcct pula..aku pon b'jalan pulang dgn hati yg gumbira...smpi um dlm kul 12 lebeh,smpi bilik,kepenatan,kul 2pm nk pegi kelas pulak....tats ok!!!!

hopefully my family enjoy coming to kl..they happy,i'm the happiest gal ever...hehe..tu je nk citer,papai...

No comments: