Sunday, April 1, 2012

snsd coming yo~

SNSD datang KL!!!
aku one of soshi fan, aku study kat KL,and kalau aku x pegi,like seriously! are u sure u're big fan of soshi??haha.cakap banyak.

sampai2 KLCC,lgi 2 jam gitu sebelum gate buka,luar KLCC da penuh da.dengan relek nya,aku,pah,tya g makan KFC lu..lapar oooh..

da hbs makan, kluar balik.like whoa!ramai gilak kot,cna nak masuk xtau..dalam kul 6 mcm tu,kami pun menyelit2 dlm lautan manusia,dgn harapan kejap ja kot tggu smpi org2 yg ad tiket masuk,TAPI TIDAK. dengan berhimpit2 nya,panasnya,dekat 2 jam pak guard tu x jugak bgi masuk. time tulah rsa nk give up,tpi da 2 jam mcm ni xkn x bleyh tahan sampaila pak guard da buka,semua rempuh masuk.time tu dlm pala otak aku,jgn jatuh noq,once da jatuh memang ko kena pijak2 la,konfirm!

finally after all the hard time, snsd perform and what make it more happier, encik bf pun datang. WALAUPUN dy dtg sebab dia seriously kipas susah mati soshi tu,but nvm i'm hapy enough:) :)
because of soshi,we finally meet..double happiness for me.weee

No comments: