Monday, September 19, 2011

hari raya


raya tahun ni happy sgt,sbb maybe after 3 years kot since aku start study di kl,aku x balik beraya di tawau.sedih gila beraya di perantauan ni.raya tu macam lain macam la..

tahun ni maybe my happiest year sebab first aku dapat jejak kaki ke hong kong for the first time,pegi disneyland,shopping night market hong kong,rasa pengalaman sendiri pegi negara orang,mmg best!

second,sebab lepas balik dari hong kong,balik tawau!!!!yeay~~walaopon jantung hampir nk jatuh time presentation sebelum tu.syerram oooo

sebelum terlambat nk ucap selamat hari raya to my kawan2 yg baca blog ni la kn,jemput datang rumah..haha

tahun ni tema kami hijau!tats me wearing kebaya.gemok sikit..ada aku kesah..lol

ni family belah bapak,ni time raya pertama,kuzen lain belum balik lagi.:)

p/s:aku tidak menjengketkn kaki...hihi

No comments: